“Increasing profit by connecting
people with brands”

Dit is onze baseline.
Ervoor zorgen dat retailers winst kunnen maken op korte, midden en lange termijn, is onze reden van bestaan.  

 

Hoe doen we dat? 

Door oplossingen te bedenken… 

  • die mensen emotioneel raken 
  • die belevingsvol zijn 
  • die het aanbod ondersteunen met een verhaal 
  • waar design en (grafische) communicatie als middel worden gebruikt 

Maar vooral door de retailer een sterk verhaal te laten vertellen dat eenvoudig is, authenticiteit uitademt en zeer gemakkelijk doorverteld kan worden. 

Het steeds proberen te versterken van de connectie tussen klant en merk staat hier centraal en is de voorwaarde voor succes op lange termijn.  

 

Ons doel? 

Ervoor zorgen dat het verhaal doorverteld wordt. Mond-tot-mondreclame als het ware … maar dan op een hedendaagse manier. Een manier die alle fygitale mogelijkheden van vandaag ten volle benut om van klanten influencers te maken. Waar influencers voor ons de overtreffende trap zijn van fans of ambassadeurs. 

Influencing is vandaag de nieuwe mond-tot-mondreclame. 

Een “influencer” in de internetbetekenis is iemand die anderen beïnvloedt in hun koopgedrag. Een persoon die geloofwaardigheid probeert op te bouwen door zoveel mogelijk volgers achter zich te scharen en op die manier het podium deelt met merken die langs deze weg hun producten willen verkocht zien.  

Wij proberen van elke klant van onze klant een duurzame influencer te maken. 

En dat loont!