Project Description

Waar advies en producten samensmelten met beleving

Oximi

Over Oximi

Het Belgische Oximi is een nieuw parafarmaceutisch retailconcept dat staat voor proactief en holistisch meedenken in de gezondheid en het welzijn van de consument.

Oximi biedt een differentiërend en uitgebreid aanbod aan kwalitatieve parafarmaceutische, beauty en wellnessproducten en kan daarom gezien worden als dé one-stop- shop (online & offline) met alles ‘om je goed te voelen’.

Het concept

De ruggengraat van Oximi’s retailconcept is service en advies op basis van de expertises van het Oximi team. Dit weerspiegelt zich in de centrale kern van de winkel waar het advies en de producten samensmelten met beleving in de vorm van:
storytelling, producten testen, DIY, demonstraties, leren over producten, workshops, etc.

Op deze wijze wil Oximi actief de dialoog aangaan met de klant en deze begeleiden in de juiste productkeuze. De vijf basis productcategorieën (beauty, gezondheid & welzijn, moeder en kind, persoonlijke verzorging en natuurlijke gezondheid) zijn op een klantgerichte wijze gepositioneerd rond het hart van de winkel. 

 

Shop facts

De eerste winkel in Waterloo is geopend op 12 september 2018
Edegem, Oostende en Wavre volgen.
 

 

Onze opdracht

Retailconcept

  • Strategie, retail design concept
  • Layout & routing van het winkelplan
  • Look & feel
  • Implementatie van commerciële drivers: inspiratie en oplossingen aanbieden die de keuze voor de klant gemakkelijker maken, cross-selling genereren.
  • Winkeldesign, ontwerp en engineering meubilair
  • Projectcoördinatie en werfopvolging.
  • Roll-out

Branding

  • Ontwikkeling logo en corporate identity
  • Brandbook
  • Visuele identiteit + toepassingen
  • Instore & outstore communicatie
  • Ontwerp draagtassen en kledij
  • Retail communicatie: conversie van de branding naar een retail-omgeving

 

www.oximi.be

Oximi
Loading...

Enkele renders in conceptfase